Podaj swój adres e-mail
i poznaj nasze nowości szybciej niż inni!


Zajęcia

ABT - ABT (skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczajacy: brzuch, pośladki, uda) to trening wzmacniająco-kształtujący, który wykonujemy przy bardzo rytmicznej muzyce. Ćwiczenia wykonujemy w pozycjach izolowanych, ponieważ umożliwiają one najlepsze skoncentrowanie się na ćwiczonej części ciała. W ABT większość ćwiczeń, do których wykorzystujemy ciężarki, gumy, ekspandery, zajączki, piłki oraz platformy, wykonuje się w pozycjach niskich. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Sesja ABT niesamowicie pobudza i na długo dodaje energii.


POWER PUMP -
Bardzo efektywne, ciekawe i skuteczne ćwiczenia wzmacniające przy użyciu sztangi z regulowanym obciążeniem. Każdy ćwiczący może dobrać obciążenie dopasowane do swoich aktualnych możliwości, a także do wzmacnianej grupy mięśniowej. Dzięki temu, mimo iż zajęcia odbywają się w grupie, mają indywidualny charakter. Podczas treningu wykorzystuje się ćwiczenia wzmacniające duże grupy mięśniowe przy odpowiednio dobranej, motywującej do pracy muzyce, przez co są o wiele bardziej atrakcyjne niż typowy trening siłowy. Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę oraz wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez zwiększenia ich obwodów. Dla kogo? Zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

CROSS - zajęcia mają na celu usprawnienie naszej sylwetki. Trening opiera się o ruchy funkcjonalne, czylio takie jakie wykonujemy na co dzień. Treningi opierają się o 3 formy ruchu : gimnatykę , cardio oraz ćwiczenia siłowe . Uczęszczając systematycznie na zajęcia Cross, poprawisz swoja kondycje, wzmocnisz i wysmulkisz sylwetkę, a także nauczysz się jak na codzień unikać ruchów, które są nie korzystne dla Twojego ciała.


FAT BURNING - Nazwa pochodzi z angielskiego i oznacza spalanie tłuszczu. Stosuje się tutaj podstawowe kroki taneczne i elementy ruchowe połączone w prosty układ choreograficzny. Celem zajęć jest utrzymanie tętna na poziomie intensywności umiarkowanej w czasie 40-45 minut. Czasami wprowadza się podskoki i energiczne wymachy ramion. Trening oparty jest na wysiłku aerobowym. Dostarcza dobrej zabawy, poprawia koordynację ruchową oraz efektywnie przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej.


GIMNASTYKA DLA KOBIET W CIĄŻY - zajęcia dla kobiet w ciąży bazują na elementach Pilates i ćwiczeń ogólnorozwojowych, także tych, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej. Jest to przyjemna i bezpieczna gimnastyka korygująca postawę ciała, uelastyczniająca mięśnie dna miednicy oraz poprawiająca ogólne samopoczucie. Tempo zajęć jest umiarkowane, a trening przeplatany jest licznymi ćwiczeniami oddechowymi oraz technikami relaksacyjnymi. Aktywność fizyczna w czasie ciąży chroni nas przez nadmiernym przybieraniem na wadze i pomaga w szybszym powrocie do formy po porodzie. Zajęcia prowadzone będą w kameralnych grupach. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest prawidłowy przebieg ciąży oraz brak przeciwwskazań lekarza prowadzącego.


JUMPING FITNESS - Jest to dobry trening kondycyjny, który usprawnia krążenie , pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego oraz dotelnia. Jest to bardzo dobra forma aktywności dla osób odchudzających się , ponieważ przyspiesza przemianę materii i przyczynia się do oczyszczania toksyn z organizmu. Jumping fitness wzmacnia mięśnie całego ciała, kształtuje sylwetkę oraz zwiększa gibkość i koordynację ruchową.




PŁASKI BRZUCH - zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej mięśni brzucha. Doskonałe dla tych co chcą wyrzeźbić i wzmocnić mięśnie brzucha, jak i mięsnie ud, pośladków oraz grzbietu. 


SALSATION - "Nazwa "salsation" to połączenie słów "salsa" i "sensation".Słowo "salsa" zostało użyte tu nie tylko jako styl tańca z Ameryki Łacińskiej, ale przede wszystkim jako sos (z języka hiszpańskiego salsa=sos), czyli mieszanka wielu stylów, rytmów, kultur. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec, ruch, ale także kładzie mocny nacisk na muzycznej interpretacji poszczególnych choreografii. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Każdy, kto kocha taniec, jest mile widziany.



TRENING FUKNCJONALNY - Trening funkcjonalny jest nowym trendem w nowoczesnym podejściu do treningu, zarówno w fitnessie jak i w treningu personalnym. Podstawową zasadą, która rządzi budową treningu funkcjonalnego to wielostawowość ćwiczeń (brak ćwiczeń izolowanych) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w ruchach życia codziennego. Złożoność wykonywanych ćwiczeń w treningu funkcjonalnym pociąga za sobą wymuszenie intensywniejszego krążenia krwi, a co za tym idzie, poprawę jego działania oraz wzrost wydolności organizmu - wytrzymałości tlenowej i mieśniowej. Trening funkcjonalny harmonijnie wzmacnia mieśnie całego ciała i symetryzuje je. Wielką zaletą jego jest to, iż aktywuje wszystkie rodzaje włokien mięśniowych, mieśnie głębokie oraz posturalne, odpowiadające za prawidłową postawę oraz za zdrowie kręgosłupa. Trening funkcjonalny to trening który pozwoli ci jednocześnie na poprawienie kondycji, przygotowanie do zimowego białego szaleństwa, jak również do pokazania super sylwetki na rozgrzanej słońcem plaży. Trening funkcjonalny jest treningiem prozdrowotnym. Dzieki równomiernej stymulacji całego organizmu wyrównuje napięcia mięśniowe i tonizuje ciało. Dla początkującego adepta, trening funkcjonalny wydawać się może intensywny, lecz jego efekty zauważalne są już po 3 tygodniach regularnych treningów. W przeciwieństwie do treningu z dużymi ciężarami w systemie kulturystycznym, trening funkcjonalny nie pociąga za sobą wzrostu objętości masy mięśniowej (jeśli nie ma takiej potrzeby), a jedynie zwiększenie tonusu i poprawę gęstości mięśnia.

BODY SHAPE - Trening którego celem jest wzmocnienie i rzeźbienie wszystkich partii naszego ciała. Jest to idealna forma aktywności fizycznej na kształtowanie sylwetki, zrzucenie zbędnych kilogramów i poprawę kondycji. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu typu hantle, stepy, sztangi, piłki, przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

JUMPING KIDS - TJumping Kids Nowy rodzaj zajęć dla dzieci i mło­dzieży na spe­cjal­nych tram­po­li­nach Jum­ping Fitness. Super zabawa! Dotle­nie­nie tkanek, szyb­szy prze­pływ krwi, wydzie­lają się endor­finy, zwięk­sza się pojem­ność płuc! Pod­czas zajęć tram­po­li­nach pra­cują mię­śnie głę­bo­kie – tułów, krę­go­słup oraz mię­śnie brzu­cha (wzmac­nia się krę­go­słup) . Wspaniały wysiłek połączony z dobrą zabawą, bez obciążenia stawów.


ZDROWE PLECY - zajęcia skierowane są dla każdego kto chce zadbać o prawidłową postawę ciała i swój kręgosłup, niezależnie od kondycji, wieku, płci. Program ukierunkowany jest na stabilizację ciała, profilaktykę ale także na korekcję wad postawy.

ZUMBA - Zumba jest nowoczesnym system fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Fuzja ta, zainspirowana rytmami latynoskimi, kształtuje sylwetkę, dba o kondycję, a także dodaje energii i napawa optymizmem. Kroki taneczne zaczerpnięte z rytmów latynoskich i międzynarodowych (merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist itd.) są bardzo proste, a dzięki specjalnej formule bawisz się już od pierwszych zajęć. Kombinacje kroków oraz energetyczna muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Sesja Zumby spala ogromne ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

« wróć

HONORUJEMY KARTY