REGULAMIN
KLUBU
Regulamin Klubu Planeta Formy
Regulamin korzystania z usług Klubu Planeta Formy prowadzonego przez Planeta Formy Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie.
I. DEFINICJE
1. „Klub” – obiekt sportowo-rekreacyjny wyposażony w urządzenia treningowe z siedzibą w Olsztynie Al. Piłsudskiego 69b, działający pod nazwą „Planeta Formy”.
2. „Opłata” – opłata ponoszona przez Klubowicza zgodnie ze stawkami określonymi w Cenniku Klubu, uiszczona w dniu zakupu karnetu.
3. „Klubowicz” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która wykupiła karnet Klubu.
II. ZASADY UCZESTNICTWA
Osoba zainteresowana korzystaniem z usług Klubu Planeta Formy musi spełniać następujące warunki:
a) Wypełnić „Ankietę Wstępną” w Recepcji Klubu.
b) Wyrazić zgodę na umieszczanie i przetwarzanie danych osobowych w bazie danych Klubu Planeta Formy i potwierdzić pisemnie zapoznanie się z Regulaminem obowiązującym w Klubie Planeta Formy.
c) Uiścić opłaty zgodne z aktualnym Cennikiem Klubu.
d) Do opłaty za pierwszy karnet w Klubie doliczana jest jednorazowa bezzwrotna należność za wydanie karty magnetycznej, tzw. Opłata Członkowska, w wysokości 29 zł brutto.
2. Klubowiczem może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 16lat i nie jest całkowicie ubezwłasnowolniona, może zostać Klubowiczem za zgodą rodziców lub opiekunów ustawowych.
3. Klubowiczami mogą być jedynie osoby, których stan zdrowia pozwala na korzystanie ze sprzętu oraz uczestnictwo w zorganizowanych zajęciach fitness prowadzonych w Klubie.
4. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do odmowy sprzedaży karnetu bez podawania przyczyn.
5. Wstęp na teren Klubu jest możliwy dopiero po uregulowaniu wszystkich opłat określonych w niniejszym Regulaminie, zgodnie z obowiązującym Cennikiem Klubu, a także po podpisaniu oświadczenia o stanie zdrowia zawartego w Ankiecie Wstępnej. W przypadku osób niepełnoletnich, powyżej 16 roku życia, pisemne Oświadczenie o wyrażeniu zgody na korzystanie z usług Klubu podpisują rodzice lub opiekunowie prawni.
6. Osoba wyrażająca chęć do korzystania z usług Klubu może jednorazowo skorzystać z usług Klubu przez 1 dzień, uiszczając opłatę w kwocie 39 zł brutto. Osoba korzystająca z jednorazowego wejścia jest zobowiązana przestrzegać Regulaminu.
7. Klubowicz, który nie uiści płaty za bieżący okres rozliczeniowy, traci natychmiast prawo do korzystania z usług Klubu.
8. W przypadku nieregulowania opłat lub niestosownego zachowania na terenie Klubu przez Klubowicza, kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na teren Klubu oraz wyproszenia z terenu Klubu.
9. Dokumentem potwierdzającym prawo do korzystania z usług w Klubie jest Karta Członkowska (zwana dalej „kartą”). Klubowicze są zobowiązani do okazywania swojej Karty za każdym razem kiedy wchodzą do Klubu. Pracownicy Klubu mają prawo odmówić wstępu na teren Klubu osobie w sytuacji, kiedy nie okaże ona Karty.
10. Karta ma charakter imienny i nie może być odstępowana innym osobom. Uprawnienia płynące z Karty mają charakter osobisty nie mogą być przenoszone na inne osoby.
11. Fakt utraty zniszczenia lub uszkodzenia Karty powinien być niezwłocznie zgłoszony pracownikom Klubu. Wydanie nowej karty następuje po uiszczeniu opłaty związanej z kosztami sporządzenia nowej Karty w wysokości 20,00 zł brutto.
12. Szafki odzieżowe w szatniach Klubu są zabezpieczane przy użyciu kłódek. Klubowicz może korzystać z kłódki stanowiącej jego własność i nabytej poza Klubem, bądź nabyć kłódkę w Recepcji Klubu (aktualny Cennik dostępny w Klubie).
13. W przypadku pozostawienia przez Klubowicza po zakończonym treningu szafki zamkniętej, w tym samym dniu, po zakończeniu pracy Klubu szafka zostanie odblokowana przez rozcięcie kłódki. Klub nie zwraca Klubowiczowi należności za zniszczoną kłódkę. Pozostawione w szafce rzeczy zostaną umieszczone w odpowiednio do tego przedstawionym miejscu poza dostępem ogólnym, do którego dostęp mają tylko pracownicy Klubu.
14. Szafki są jedynym miejscem na terenie Klubu przeznaczonym do przechowywania rzeczy. Jednocześnie Klub oświadcza, że szafki na terenie szatni nie są przeznaczone i nie posiadają zabezpieczeń gwarantujących zabezpieczenie przedmiotów wartościowych. Klub nie ponosi także odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klubowicza na terenie Klubu.
III. ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ KLUB
1. Klub oferuje następujące strefy: Sala Siłowa, Sala Funkcjonalna, Sala Fitness, Strefa Saun. Dodatkowo na terenie Klubu prowadzone są zorganizowane zajęcia fitness oraz znajduje się Gabinet Kosmetyczny i Salon Fryzjerski Planeta Urody oraz Centrum Masażu.
IV. PRZEPISY PORZADKOWE ORAZ ORGANIZACYJNE
1. Klub otwarty jest od Poniedziałku do Piątku w godz. 6.00-22.00, a w Weekendy od 8.00-20.00. Klub zastrzega sobie możliwość zmiany godzin otwarcia Klubu. Klubowicz ma prawo do korzystania z Klubu tylko i wyłącznie w godzinach jego otwarcia. Wyjście przez Klubowicza po godzinach zamknięcia Klubu wiąże się z obowiązkiem uiszczenia opłaty administracyjnej w wysokości 50 zł brutto.
2. Jednorazowo w ramach wejścia z karnetu: Klient jest uprawniony do skorzystania z jednych zajęć grupowych lub nielimitowanego czasowo treningu indywidualnego na Sali Siłowej, Sali Funkcjonalnej, Sali Fitness oraz do pobytu w Strefa Saun.
3. Kierownictwo Klubu może podjąć decyzję o zamknięciu Klubu w niektóre święta kościelne, państwowe i lokalne. Klubowicze będą o tym poinformowani, co najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez wywieszenie stosownej informacji w recepcji Klubu i na Facebook.
4. Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, kierownictwo Klubu powiadomi o tym Klubowiczów z 7-dniowym wyprzedzeniem umieszczając w siedzibie Klubu w miejscu ogólnodostępnym oraz na Facebook stosowną informację na ten temat. Jednocześnie ważność karnetu zostanie automatycznie przedłużona o ilość dni, w jakich Klub był nieczynny.
5. Z pomieszczeń i urządzeń Klubu Klubowicz powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób wskazany przez kierownictwo Klubu lub wynikający ze stosownych instrukcji bądź informacji. Jeżeli Klubowicz nie stosuje się do postanowień Regulaminu, do poleceń trenera lub kierownictwa Klubu, jest zobowiązany do natychmiastowego opuszczenia Klubu.
6. Klubowicz zobowiązuje się do pozostawiania okryć wierzchnich oraz obuwia w szatni okryć wierzchnich w holu głównym w obiekcie Aquasfera, szatnia jest bezpłatna.
7. Klubowicz zobowiązuje się do utrzymywania porządku w pomieszczeniach Klubu, odkładania sprzętu na swoje miejsce, korzystania z ręcznika, dezynfekowania po sobie urządzeń.
8. Klubowicze ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez nich na terenie Klubu.
9. Klubowicz korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem Klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku z korzystaniem z usług Klubu, chyba że zostało to spowodowane przez Klub lub członków personelu Klubu w sposób zawiniony.
10. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do ograniczania czasu dostępu do niektórych urządzeń i wyposażenia Klubu w związku z zapobieganiem przeciążenia tych urządzeń i wyposażenia.
11. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych, jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać pięciu osób.
12. W przypadku zajęć grupowych z instruktorem, Klubowicz jest zobowiązany do przychodzenia na zajęcia grupowe punktualnie. Nie jest dopuszczalne wchodzenie
na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć.
13. W odniesieniu do zajęć grupowych z instruktorem obowiązują wcześniejsze zapisy w recepcji Klubu, telefonicznie lub poprzez internetowy system
rezerwacji Reservise.
14.Klubowicze zobowiązani są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym w szczególności obuwia sportowego. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zasad ubierania się w Klubie i poproszenia Klubowicza, który w opinii członka personelu Klubu ubrany jest nieodpowiednio, o opuszczenie Klubu.
15. W pomieszczeniach Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających i narkotyków, przynoszenia alkoholu, środków odurzających i narkotyków, przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków.
16. Klubowicze są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w Klubie, oraz niezakłócania innym Klubowiczom możliwość korzystania z usług Klubu.
17. Konsumpcja dozwolona jest wyłącznie poza Klubem.
18. Klubowicz jest zobowiązany opuścić sale do ćwiczeń oraz Centrum Saunowe na 15 minut przed zamknięciem Klubu. Szatnie oraz przebieralnie będą czynne do czasu zamknięcia Klubu.
19. Osoby naruszające zasady porządku Klubu będą poproszone o opuszczenie Klubu.
20. Klub nie będzie ponosił odpowiedzialności za rzeczy Klubowiczów umieszczone poza przeznaczonymi do tego celu szafkami oraz w szafkach, które zostały w nieprawidłowy sposób zamknięte, a także pozostawione w salach do ćwiczeń. Rzeczy wartościowe można zdeponować w sejfie w Recepcji Klubu.
21. Zabrania się przynoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów których wniesienie na teren Klubu mogłoby utrudnić korzystanie z Klubu innym osobom lub mogłoby doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających w Klubie, ich życia oraz zdrowia.
22. Zabrania się wprowadzać zwierzęta na teren Klubu.
23. Klubowicz przyjmuje do wiadomości, że ze względów bezpieczeństwa Klub w określonym zakresie może podlegać monitoringowi.
24. Klub zastrzega sobie prawo do wykorzystywania w celach marketingowych (reklamowych) zdjęć i nagrań video wykonanych na terenie Klubu w godzinach jego pracy oraz podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Klub, mogących zawierać wizerunek Klubowicza.
25. Klub jest uprawniony do wprowadzania zmian niniejszego Regulaminu oraz Cennika Klubu.
BEZPŁATNE MIEJSCA POSTOJOWE
1. Każdy z Klubowiczów może korzystać z bezpłatnych miejsc postojowych znajdujących się na terenie nieruchomości należącej do: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, ul. Żołnierska 13a, 10-553 Olsztyn, a obejmujących miejsca postojowe w podziemiach budynku WCRS Aquasfera.
2. Klub oświadcza, że nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe na terenie miejsc postojowych.
3. Klub oświadcza iż z uwagi na ograniczoną ilość bezpłatnych miejsc postojowych nie gwarantuje iż Klubowicz będzie mógł skorzystać z bezpłatnego miejsca parkingowego lub skorzystać z bezpłatnego miejsca parkingowego w wybranej przez niego części.
V. RODZAJE KARNETÓW
Klub oferuje Członkom Klubu następujące rodzaje karnetów:
a) Karnet OPEN GYM: Obejmuje wszystkie strefy od Poniedziałku do Piątku w godz. 6.00 – 22.00, a w Soboty i Niedziele od 8.00 do 20.00, bez limitu długości treningu;
b) Karnet PORANNY: Obejmuje wszystkie strefy od Poniedziałku do Piątku w godz. 6.00 – 17, a w Soboty i Niedziele od 8.00 do 20.00, bez limitu długości treningu;
c) Wejście Jednorazowe: Obejmuje wszystkie strefy od Poniedziałku do Piątku w godz. 6.00 – 22.00, a w Soboty i Niedziele od 8.00 do 20.00, bez limitu długości treningu;
VI. Użytkownicy oferty Partnerów zewnętrznych: Multisport, Fit Profit, Medicover oraz PZU Sport
W ramach rejestracji karty, rejestracji kodu QR lub po okazaniu sms, Klient uprawniony jest do skorzystania z pojedynczych wybranych zorganizowanych zajęć fitness oraz nielimitowanego treningu indywidualnego na Salach udostępnianych przez Klub oraz pobytu w Strefie Saun. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z więcej niż jednych zajęć dziennie, będą zobligowani do uiszczenia dopłaty w wysokości 15 zł za dodatkowe zajęcia (każdorazowo).
VII. OPIEKA NAD DZIEĆMI
1. W ramach świadczonych usług Klub nie zapewnia opieki nad dziećmi. Dzieci nie mogą przebywać na salach do ćwiczeń.
VIII. UWAGI KOŃCOWE
1. W zakresie nieuregulowanym umową i niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Regulamin został opracowany dla zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu osób korzystających z usług Klubu.
3. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 384 Kodeksu Cywilnego i określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług Klubu.
4. Właściciel Klubu zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana godzin otwarcia Klubu, zmiana świadczenia wybranych usług oraz zmiana kwot wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz Cenniku nie stanowi zmiany Regulaminu i może nastąpić w każdym czasie.
5. Każdy z Klubowiczów jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania Regulaminu oraz ma prawo w każdym czasie otrzymać do wglądu w recepcji Klubu aktualną wersję Regulaminu.
REGULAMIN
UMOWY CZŁONKOWSKIEJ
Regulamin Umowy Członkowskiej w Klubie Planeta Formy
Regulamin zawierania i wykonywania umów o korzystanie z usług klubu Planeta
Formy prowadzonego przez Planeta Formy Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie.
I. DEFINICJE
1. „Klub” – obiekt sportowo-rekreacyjny wyposażony w urządzenia treningowe z
siedzibą w Olsztynie Al. Piłsudskiego 69b, działający pod nazwą „Planeta Formy”.
2. „Umowa korzystania z usług Klubu Planeta Formy , zwana dalej dalej „Umową” – umowa
przyznająca status Klubowicza.
3. „Opłata” – opłata ponoszona przez Klubowicza zgodnie ze stawkami określonymi
w Cenniku Klubu, uiszczona w dniu zawarcia Umowy, a za kolejne okresy w terminie
określonym w Umowie.
4. „Klubowicz” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła Umowę Korzystania z usług Klubu
Planeta Formy.
II. ZASADY UCZESTNICTWA
1. Osoba zainteresowana korzystaniem z usług Klubu zobowiązana jest spełnić
następujące warunki:
a) złożyć oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przedstawionych w
Regulaminie Klubu i zasad w nim określonych,
b) uiścić opłaty zgodnie z aktualnym Cennikiem Klubu.
c) wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz wypełnić nową klauzulę
zgodnie zobowiązującym RODO.
2. Klubowiczem może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych. Osoba małoletnia, która ukończyła 16 lat i nie jest
całkowicie ubezwłasnowolniona, może zostać Klubowiczem za zgodą rodziców
lub opiekunów ustawowych.
3. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do odmowy podpisania Umowy bez
podawania przyczyny.
4. Wstęp na teren Klubu jest możliwy dopiero po uregulowaniu wszystkich opłat
określonych w niniejszym Regulaminie, zgodnie z obowiązującym Cennikiem Klubu.
5. Rozpoczęcie korzystania z usług Klubu wymaga podpisania Umowy oraz uiszczenia
stosownej opłaty, która uzależniona jest od wybranego typu członkostwa.
6. Klubowicz jest zobowiązany uiszczać opłatę zgodnie z postanowieniami zawartej
Umowy. Opłata powinna być w każdym przypadku uiszczana za każdy miesiąc z góry.
7. Klubowicz, który zachowuje ciągłość opłat jest uprawniony do zawieszenia
Umowy – patrz: Regulamin zawieszenia członkostwa.
8. W przypadku nie uregulowania opłaty lub niestosownego zachowania się
Klubowicza na terenie Klubu kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo odmowy
takiemu Klubowiczowi wstępu na teren Klubu, wyproszenia z terenu Klubu, a nawet
rozwiązania Umowy w przypadku rażącego naruszenia Regulaminu.
9. Podstawę prawną korzystania z usług w Klubie stanowi Umowa korzystania z
usług Klubu – OPEN 12 i OPEN LIMITED 12 (Umowa na 12 mies.) lub OPEN BT (Umowa na czas nieokreślony).
10. Dokumentem potwierdzającym prawo do korzystania z usług w Klubie jest Karta
Wstępu (zwana dalej „Kartą”). Klubowicze są zobowiązani do okazywania swoich
Kart każdorazowo wchodząc do Klubu. Pracownicy Klubu mają prawo
odmówić wstępu na teren Klubu osobie, która nie okaże Karty.
11. Karty są imienne i nie mogą być odstępowane innym osobom. Uprawnienia wynikające z Karty mają charakter
osobisty i nie mogą być przenoszone na inne osoby.
12. W przypadku zawarcia Umowy przez przedsiębiorcę lub pracodawcę Klubowicza,
Karta Wstępu opiewa na nazwisko Klubowicza.
13. Klubowicz może zrzec się prawa do korzystania z usług Klubu na rzecz innej
osoby, po uprzednim poinformowaniu kierownictwa Klubu i uzyskaniu zgody na
przeniesienie uprawnień i obowiązków Klubowicza. Dotyczy to umowy Open 12 oraz Open Limited 12.
Opłata manipulacyjna z tytułu przeniesienia uprawnień i obowiązków Klubowicza
wynosi 100 zł brutto. Klubowicz zobowiązany jest do zapłaty
opłaty manipulacyjnej przed przeniesieniem uprawnień na inną osobę.
14. Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Karty Wstępu powinien być
niezwłocznie zgłoszony kierownictwu Klubu. Wydanie nowej karty nastąpi po wniesieniu opłaty związanej z kosztami
sporządzenia nowej karty – 20 zł brutto.
III. ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ KLUB
1. Klub oferuje następujące strefy: Sala Siłowa, Sala Funkcjonalna, Sala Fitness, Strefa Saun. Dodatkowo na terenie Klubu prowadzone są zorganizowane zajęcia fitness oraz znajduje się Gabinet Kosmetyczny i Salon Fryzjerski Planeta Urody oraz Centrum Masażu.
2. Klub może zmienić zakres świadczonych usług w dowolnym czasie i bez podawania
przyczyn.
IV. PRZEPISY PORZĄDKOWE ORAZ ORGANIZACYJNE
1. Klub otwarty jest od Poniedziałku do Piątku w godz. 6:00 – 22:00, oraz w
Soboty i Niedziele w godz. 8:00 – 20:00. Klub zastrzega sobie możliwość zmiany
godzin otwarcia Klubu.
2. Z usług Klubu można korzystać w zakresie posiadanych uprawnień we wszystkie
dni otwarcia Klubu i w godzinach jego otwarcia, z dowolną częstotliwością i
dowolnie długo poprzez używanie urządzeń, które nie są wykorzystywane aktualnie
przez innych Klubowiczów, chyba że w niniejszym Regulaminie zastrzeżono inaczej.
3. Kierownictwo Klubu może podjąć decyzję o zamknięciu Klubu w niektóre święta
kościelne, państwowe lub lokalne. Klubowicze będą o tym poinformowani, co
najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem, poprzez wywieszenie stosownej informacji
w recepcji Klubu i na Facebook.
4. Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych
remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz
oraz ze względu na wystąpienie siły wyższej.
5. W sytuacji gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, kierownictwo Klubu
powiadomi o tym Klubowiczów z 7-dniowym wyprzedzeniem, umieszczając w siedzibie
Klubu, w miejscu ogólnodostępnym oraz na Facebook stosowną informację na ten temat.
6. Równocześnie każda obowiązująca Umowa o korzystanie z usług Klubu zostanie
automatycznie przedłużona o ilość dni, w jakich Klub był nieczynny.
7. Z pomieszczeń i urządzeń Klubu Klubowicz powinien korzystać zgodnie z ich
przeznaczeniem i w sposób wskazany przez kierownictwo Klubu lub wynikający ze
stosownych instrukcji, bądź informacji. Jeżeli Klubowicz nie stosuje się do
postanowień Regulaminu, do poleceń trenera lub kierownictwa Klubu, jest
zobowiązany do natychmiastowego opuszczenia Klubu.
8. Klubowicze ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez
nich na terenie Klubu.
9. Klubowicz korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może
zgłaszać pod adresem Klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub
utraty zdrowia w związku z korzystaniem z usług Klubu, chyba że zostało to
spowodowane przez Klub lub członków personelu Klubu, w sposób zawiniony.
10. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do ograniczenia czasu dostępu do
niektórych urządzeń i wyposażenia Klubu w związku z zapobieganiem przeciążenia
tych urządzeń i wyposażenia.
11. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych, jeżeli liczba
zainteresowanych nie będzie przekraczać pięciu osób.
12. W przypadku zajęć grupowych z instruktorem, Klubowicz jest zobowiązany do
przychodzenia na zajęcia grupowe punktualnie. Nie jest dopuszczalne wchodzenie
na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć.
13. W odniesieniu do zajęć grupowych z instruktorem obowiązują wcześniejsze
zapisy w recepcji Klubu, telefonicznie lub poprzez internetowy system
rezerwacji.
14. Klubowicze zobowiązani są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym w
szczególności obuwia sportowego na zmianę. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie
prawo do wprowadzenia zasad właściwego ubierania się w Klubie i respektowania
tego prawa przez Klubowiczów, włącznie z prawem poproszenia Klubowicza, który w
opinii członka personelu Klubu, ubrany jest nieodpowiednio, o zmianę ubioru bądź
opuszczenie Klubu.
15. W pomieszczeniach Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu,
spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających i narkotyków; przynoszenia
alkoholu, środków odurzających i narkotyków; przychodzenia w stanie
nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków.
16. Klubowicze są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w Klubie oraz
niezakłócania innym Klubowiczom możliwości korzystania z usług Klubu.
17. Konsumpcja jest dozwolona wyłącznie przy recepcji Klubu.
18. Klubowicz jest obowiązany opuścić pomieszczenia do ćwiczeń oraz Strefę Saun na 15 minut przed
zamknięciem Klubu. Szatnie oraz przebieralnie będą czynne do czasu zamknięcia
Klubu.
19. Osoby naruszające zasady porządku w Klubie będą poproszone o opuszczenie
Klubu. W stosunku do osób rażąco lub uporczywie naruszających zasady porządku w
Klubie lub postanowień niniejszego Regulaminu, Klub może po jednokrotnym,
pisemnym upomnieniu rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Również
Klubowiczowi przysługuje uprawnienie rozwiązania Umowy z Klubem, ze skutkiem
natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klub w sposób rażący lub uporczywy
postanowień niniejszego Regulaminu.
20. Szafki odzieżowe w szatniach Klubu są zabezpieczane przy użyciu kłódek. Klubowicz może korzystać z kłódki stanowiącej jego własność i nabytej poza Klubem, bądź nabyć kłódkę w Recepcji Klubu (aktualny Cennik dostępny w Klubie). W przypadku pozostawienia przez Klubowicza po zakończonym treningu szafki zamkniętej, w tym samym dniu, po zakończeniu pracy Klubu szafka zostanie odblokowana przez rozcięcie kłódki. Klub nie zwraca Klubowiczowi należności za zniszczoną kłódkę. Pozostawione w szafce rzeczy zostaną umieszczone w odpowiednio do tego przedstawionym miejscu poza dostępem ogólnym, do którego dostęp mają tylko pracownicy Klubu. Szafki są jedynym miejscem na terenie Klubu przeznaczonym do przechowywania rzeczy. Jednocześnie Klub oświadcza, że szafki na terenie szatni nie są przeznaczone i nie posiadają zabezpieczeń gwarantujących zabezpieczenie przedmiotów wartościowych. Klub nie ponosi także odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klubowicza na terenie Klubu.
21. Zabrania się przynoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych
przedmiotów, których wniesienie na teren Klubu mogłoby prowadzić do uszkodzenia
lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób
przebywających w Klubie, dla ich zdrowia jak i życia.
22. Zabrania się wprowadzać zwierzęta na teren Klubu.
23. Klubowicze zobowiązani są do informowania Klubu o wszelkich zmianach adresu
zamieszkania, oraz adresu do korespondencji, w tym także adresu do
korespondencji elektronicznej i numerów telefonów komórkowych. Pisma wysyłane na
podane kierownictwu Klubu adresy, a niepodjęte w terminie lub zwrócone do
nadawcy, uważa się za doręczone skutecznie z ostatnim możliwym dniem ich
odbioru.
V. CZŁONKOSTWA
1. Klub Planeta Formy w swojej ofercie posiada rodzaje członkostwa:
a) OPEN 12 – umowa zawarta na czas określony – 12 miesięcy, dająca nielimitowany
czasowo dostęp do pełnej oferty Klubu opisanej w Części III.
b) LIMITED 12 – umowa zawarta na czas określony – 12 miesięcy, dająca
dostęp do pełnej oferty klubu opisanej w punkcie III. W przypadku tego
członkostwa występuje ograniczenie czasowe polegające na konieczności WYJŚCIA Z KLUBU
nie później niż do godz. 17:00 w dni powszednie oraz pełen dostęp w Soboty i
Niedziele w godz. otwarcia Klubu.
c) OPEN BT – umowa zawarta na czas nieokreślony, dająca nielimitowany czasowo
dostęp do pełnej oferty Klubu opisanej w Części III. W przypadku członkostwa
OPEN BT istnieje możliwość rozwiązania umowy z zachowaniem 30-to dniowego okresu
wypowiedzenia liczonego od pierwszego dnia nowego miesiąca rozliczeniowego.
W przypadku członkostwa OPEN 12 oraz LIMITED 12 istnieje możliwość rozwiązania
umowy z końcem aktualnego okresu rozliczeniowego. Skuteczność przedmiotowego wypowiedzenia
warunkowana jest uregulowaniem opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy,
określonych w Umowie w pkt. 4. oraz złożenie pisemnego wypowiedzenia w Recepcji
Klubu lub dostarczenie wypowiedzenia za pośrednictwem poczty (za potwierdzeniem
odbioru).
OPŁATA WPISOWA – jest to opłata pobierana przy podpisaniu Umowy Członkowskiej
w zależności od okresu promocji – od 1 zł brutto. Opłata ta może być regulowana w dowolny sposób przez Klub.
VI. PŁATNOŚCI
1. Płatności za usługi świadczone Klubowiczom regulowane są w oparciu o
następujące zasady:
a) Klub Planeta Formy stosować będzie system płatności bezgotówkowych oraz
gotówkowych opisanych w dziale VI Płatności, w punkcie 1 podpunkt b,
b) Opłaty członkowskie wnoszone będą za pomocą jednej z dwóch metod płatności:
– Kartą płatniczą w Recepcji Klubu,
– Gotówką w Recepcji Klubu.
2. W przypadku braku zapłaty w terminie Klub ma prawo do czasowego zawieszenia
możliwości korzystania z Klubu lub całkowitego anulowania członkostwa.
3. Klubowicz zobowiązany jest opłacić członkostwo w terminie do ostatniego dnia
miesiąca poprzedzającego następny miesiąc korzystania z Klubu.
VII. BEZPŁATNE MIEJSCA POSTOJOWE
1. Każdy z Klubowiczów może korzystać z bezpłatnych miejsc postojowych
znajdujących się na terenie wskazanej nieruchomości.
2. Klub oświadcza, iż nie jest administratorem, zarządcą, bądź też jakimkolwiek
innym faktycznym lub prawnym dysponentem części nieruchomości, obejmującej
miejsca postojowe.
3. Klub oświadcza, iż nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ewentualne
szkody powstałe na osobach lub w mieniu osób korzystających z miejsc
postojowych.
4. Klub oświadcza, iż z uwagi na ograniczą ilość bezpłatnych miejsc postojowych
nie gwarantuje, iż Klubowicz będzie mógł skorzystać z bezpłatnego miejsca
parkingowego.
VIII. UWAGI KOŃCOWE
W zakresie nieuregulowanym umową i niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego.
1. Regulamin został opracowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu
wszystkim osobom podczas korzystania przez nie z usług Klubu.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu treści art. 384 Kodeksu
cywilnego i określa prawa i obowiązki stron „Umowy o korzystanie z usług Klubu”,
której jest integralną częścią, chyba że Umowa stanowi inaczej.
3. Zarząd Spółki Planeta Formy Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie zastrzega sobie
możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana godzin otwarcia Klubu, zmiana
świadczenia wybranych usług, oraz zmiana kwot wskazanych w niniejszym
Regulaminie nie stanowi zmiany Regulaminu i może nastąpić w każdym czasie.
4. Każdy z Klubowiczów jest zobowiązany do zapoznania się z treścią i do
ścisłego przestrzegania Regulaminu oraz ma prawo w każdym czasie otrzymać do
wglądu w Recepcji Klubu aktualną jego wersję.
5. Zapisy niniejszego Regulaminu dotyczą Umów zawartych od dnia 01.03.2018 roku.